Hoppa till huvudinnehåll

Ödesdag för pappersarbetarna i Strömsbruk: ”Känns skit”

Ödesdag för pappersarbetarna i Strömsbruk: ”Känns skit”.... I dag, tisdag, kommer pappersarbetarna på Holmen Strömsbruk att få besked om de får behålla...