Ödesdag för pappersarbetarna i Strömsbruk: ”Känns skit” Ödesdag för pappersarbetarna i Strömsbruk: ”Känns skit”.... I dag, tisdag, kommer pappersarbetarna på Holmen Strömsbruk att få besked om de får behålla... Läs artikeln hos Dagens Arbete